Założenie fundacji
Powstanie Fundacja Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji
Kluczowym elementem jest nowe podejście zmierzające do zwiększenia aktywności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw na rynku zamówień publicznych. Udział Wykonawców z tego sektora jest nieproporcjonalny do ilości podmiotów aktywnie działających w gospodarce. Fundacja pomaga przedsiębiorcom przy składaniu ofert do postępowań przetargowych wykorzystujących narzędzie elektroniczne i różnego rodzaju platformy do składania ofert.
Fundacja „Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji” i Kancelaria Doradztwo-Przetargi – spółka celowa do obsługi postępowań o udzielenie zamówień publicznych, specjalizuje się w prowadzeniu postępowań przetargowych z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych w tym e-zamwowienia.gov, miniportalu, platform OpenNexus, Pzp24, ezamawiający oraz bazy konkurencyjności w zakresie robót budowlanych, dostaw i usług, prowadzeniem postępowań wg wytycznych, zawartych w programach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Powstanie Fundacja Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji
Dla naszego klienta zdobyliśmy pierwszy milion Euro w przetargu
Głównym celem projektu było upowszechnienie wśród pracowników i pracodawców branży elektromaszynowej województwa Warmińsko-Mazurskiego dobrych praktyk z obszaru zrównoważonego rozwoju oraz kształtowania bezpiecznych i dobrych warunków pracy.
Powyższe działania były prowadzone poprzez zawiązanie sieci współpracy pomiędzy aktywnie działającymi organizacjami pracodawców i pracowników jako reprezentantów branży elektromaszynowej oraz wypracowanie skutecznego modelu upowszechniania dobrych praktyk CSR w grupie reprezentantów powyższych organizacji w oparciu o doświadczenia BIB.